top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • LinkedIn

Rules by Medicure

Door het boeken van een afspraak bij Medicure worden alle voorwaarden geaccepteerd.

​

Wij respecteren jouw agenda graag, hopelijk jij de onze ook!

Definitie

  • Medicure by Isaura is opgericht begin 2025 en verwijst naar "MEDIsche pediCURE" en wordt aangeboden door mezelf.​

​

  • De klant verwijst naar jullie als persoon die gebruik maakt van de aangeboden diensten.

2

Afspraken & reservering

  • Afspraken kunnen gemaakt worden via telefoon, e-mail of ons online boekingsysteem, afhankelijk van de beschikbaarheid van beide partijen.​

​

  • Een afspraak is definitief na bevestiging van Medicure. Na het plaatsen van een boeking krijg je een bevestigingsmail. Indien je geen bevestigingsmail ontvangen hebt is het boekingsproces nog niet afgerond. Indien er zich een probleem voordoet, kan je steeds contact opnemen.​

​

  • De klant wordt verzocht om tijdig naar de afspraak te komen. Vertragingen kunnen leiden tot een inkorting of annulatie van de behandelingstijd van de afspraak.

3

Betalingen

  • Betaling van diensten dienen op het moment van de behandeling betaald te worden, tenzij anders overeengekomen.​

​

  • De prijzen van de diensten worden vermeld in de prijslijst van Medicure en kunnen te allen tijde worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.​

​

  • Betaling kan contant, met payconiq of met bancontact voldaan worden. Indien er kleinere bedragen (alles onder €25) met bancontact betaald wordt, kan er een transactiekost aangerekend worden.

4

Annulering & no shows

  • Afspraken dienen minstens 24u op voorhand te worden geannuleerd of gewijzigd. Bij niet naleving van deze termijn kan er 30% van de behandeling aangerekend worden.

​

  • Bij een no show (niet komen opdagen zonder voorafgaand te verwittigen) kan het volledige bedrag van de behandeling in rekening gebracht worden.

​

  • Bij 3 keer een no show, kunnen er geen afspraken meer gereserveerd worden.

5

Behandelingen

  • Medicure zal professionele en hoogwaardige behandelingen uitvoeren volgens de gangbare normen in de branche.

​

  • Klanten worden verzocht om eventuele gezondheids- of huidaandoeningen voorafgaand aan de behandeling te melden om de veiligheid en effectiviteit van de behandeling te waarborgen.

​

  • Medicure behoudt zich het recht voor om een behandeling te weigeren en door te verwijzen als deze naar eigen goeddunken niet geschikt is.

6

Hygiëne

  • Medicure zal voldoen aan de hoogste normen van hygiëne en veiligheid in overeenstemming met de geldende voorschriften.

​

  • Klanten worden verzocht om persoonlijke hygiëne te handhaven tijdens hun bezoek aan Medicure.

​

  • Medicure is niet aansprakelijk voor letsel of schade veroorzaakt door het niet melden van relevante gezondheidsinformatie.

7

Klachten

  • Eventuele klachten over de dienstverlening van Medicure dienen zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen de 24u na de behandeling, te worden gemeld. Dit kan telefonisch of via e-mail.

​

  • Medicure zal alle klachten serieus nemen en streven naar tevredenheid van de klant en oplossingen bieden.

8

Intellectueel eigendom

  • Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de diensten en producten van Medicure blijven eigendom van Medicure.

​

  • Er kunnen producten aangekocht worden voor thuisgebruik van de klant.

Respect is earned. Honesty is appreciated. Trust is gained. Loyalty is returned.

© 2035 by Medicure by Isaura. Powered and secured by Wix

bottom of page